sobota, 2 lutego 2013

Witam witam! ;))
No i tydzień ferii minął nie wiadomo kiedy, niestety.. Nawet nie chcę myśleć o powrocie do szkoły. Wolny czas spędzam ciągle z moim Miśkiem;) nie obyło się także bez zakupów ;) nie które ze zdobyczy pokażę na zdjęciach, a kolejne wstawię następnym razem, bo na razie nie miałam nastroju na małe sesyjki. Ale już nie długo! Pogoda, szkoda gadać, ciągle tylko deszcz, deszcz i deszcz!

Nie długo wyruszam w plener, gdyż będę robić zdjęcia pewnej Pani i jej córeczkom;) milutka praca, przyjemna, lajtowa i jeszcze coś co uwielbiam. Korzystając z okazji, zapraszam wszystkich chętnych do obejrzenia mojej strony ze zdjęciami, które robię. Prosta sprawa, zdjęcia nie są jakieś wybuchowo profesjonalne, ale wiadomo, że uczę się, uczę i będę się uczyć jeszcze dłuuuugi czas;) zapraszam - https://www.facebook.com/pages/Glinka-Ewelina-fotografia-w-osiemnastu-kliszach/318657128175452?ref=hl . ;))

Dziękuję za komentarze! Pozdrawiam i buziaki ;***








11 komentarzy:

  1. my chemical romance ! Kocham ich !
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupy udane Moja sliczna;**

    OdpowiedzUsuń
  3. bransoletka mega :)
    Dziękuję staram się aby się nie połamały dlatego właśnie idę pracować nad nowym postem :) O moich żelowych pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bransoletka, mam nadzieję że wstawisz tutaj efekty nadchodzącej plenerowej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz <3

    świetne zdjęcia .:)
    bardzoo podoba mi się Twoja bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gąbkę Konjac można kupić w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wchodzisz w PROJEKT > później MOJE BLOGI > DODAJ i wklejasz link bloga:):D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki;d znalazłam mam wszystko już jak należy;dd

      Usuń
  8. Dziękuję, ja również dodaję do obserwowanych, będę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń