niedziela, 10 lutego 2013

Witajcie ! <3
Mija właśnie ostatni wieczór ferii.. Wielka szkoda, że tak szybko minęły. Wgl bym się nie obraziła gdyby były jeszcze kolejne dwa ;))
Dzisiejszy dzień spędziłam świetnie, z moim Chłopakiem;)) wzięliśmy ze sobą na śnieżki jego ciotecznego brata, wielka bitwa i wielkie lepienie bałwana;) niestety, nie mam zdjęć, bo juz mi okropnie zmarzły ręce:) później ciepła herbatka u Cioci i po kawałku ciasta i już wiele lepiej;))
W końcu mam obiecane zdjęcia!:) zimno było... ale mam nadzieję, że się opłaciło ale to już sami ocenicie ;))
Jutro pobudka o 6... No nie, fatalnie! Pobudka o 11 a o 6 jest jednak różnica. No i na początek dwa polskie, polski uwielbiam <3 ale wolę sama w domu czytać na te tematy, wiersze, różności niż w szkole... No ale takie życie ucznia;))

Dziękuję za miłe słowa kochane <3 Pozdrawiam cieplutko ;***

















26 komentarzy:

  1. Dziękuję ;)
    Ładne te fotki. Btw mi się też kończą ferie :C

    OdpowiedzUsuń
  2. i wyglądasz przepięknie.;**

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia ;D
    mi ferie już dawno się skończyły, miałam jako pierwsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi dopiero sie zaczęły ferie... Śliczne zdjęcia <3


    PS Obserwuję :- >

    OdpowiedzUsuń
  5. w samej bluzeczce na dworzu,co za poświęcenie! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz:)
    ale piękny naszyjnik
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny naszyjnik
    dziękuję za wizytę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne serduszko .! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna spódnica;) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wyglądasz!

    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pozytywnie i wielki plus za pezeta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, bardzo piękny naszyjnik;)
    pozdrawiam P

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemny zestaw, dziękuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjęcia :)

    http://aleksandraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja. I ta kurtka! *.*
    Wyglądałaś nieziemsko.
    A ja zaczęłam ferie, no ale mi też się kiedyś skończą.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ta piosenke..! :)
    sliczny stroj i bardzo ladnie ci w okularkach..:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Będą częściej tez takie lubię ;) Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń