piątek, 8 lutego 2013

No i znowu wróciła ZIMA ... i czemu?
nie fajnie, nie fajnie. Dziś z samego rańca pobudka i do szpitala z moim Chłopakiem na zdjęcie gipsu, W KOŃCU!!. Bo wiadomo, jak to w naszym kochanym kraju, na lekarzy trzeba czekać do południa.. ; )
Dziś pogoda, pomijając to, że nie cierpię zimy, to była fantastyczna. W miarę ciepło, biało i słoneczko:) szkoda tylko, że nie było go o 7 rano, kiedy było to trzeba iść do szpitala;p
Męczący dzień, ale bardzo bardzo miły <3 z moim Kochanym ;** ( nie długo Walentynki, a ja ciągle brak pomysłu na jakąś fajną niespodziankę..)
Jutro w końcu idę wywołać zdjęcia! Nie zgadniecie ile ich mam do wywołania, uzbierałam juz 350! Nic dziwnego, bo nie wywoływałam już rok czasu. Jak to ja, zdjęć wszystkiemu, wszystkim i ciągle, do znudzenia dla innych;)) Ale jak to mówię, że zdjęcie to jednak najpiękniejsza pamiątka:) wszystko przypomni, pokaże, cudnie:)
Nie mam zbyt wiele zdjęć, jedynie z "wypadu" do szpitala i starocie;p takie byle jakie, na szybko szybko. nie mogę się zebrać na porządne zdjęcia... ;) jak to ja;p

Naprawdę dziękuję wszystkim mocno, za bardzo miłe komentarze! To bardzo miłe:) dziękuję, buziaki ;***












14 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz.
    a żakiecik Ci ukradnę.;D

    oczy<33

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  3. masz piękne włosy!

    zapraszam na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo tu u Cb sympatycznie :) zapraszam do mnie, jak również do wzajemnej obserwacji:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog, świetny kolorek włosów;))
    Równiez obserwuje i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie,mogłaby ta zima już nie wracać ! :)
    Śliczna jesteś.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnee :3
    obserwujemy ?
    paula--paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie cieszę się z powrotu zimy ://

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk super :) sliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń