poniedziałek, 25 lutego 2013


hej hej hej! ;**W końcu mogę coś napisać, ostatnio ciągle chorowałam i nie miałam siły napisać ani porządnej notki, ani zrobić fajnych zdjęć. Ale dziś w końcu czas i samopoczucie mi na to pozwoliły! W sumie wczoraj też miałam wolny dzień ale niestety jeszcze nie czułam się najlepiej. Przeczytałam przez wczorajszy dzień książkę pt. "Jesienna miłość" Nicholas'a Sparks'a. Pewnie większość z Was zna tą powieść z filmu "Szkoła uczuć". Lecz od razu mówię, książka jest wiele, wiele ciekawsza;) ale o tym w następnym poście:) A no i w końcu doczekałam się tej mojej ukochanej sowy;)) dostałam w prezencie od Kochanej Mamy;)) Na samą myśl, że jest już koniec lutego robi mi się cieplej! Podobno około 20 stopni na plusie?? To by było cudowne:))W moim przypadkiem, kiedy się zaciepli wróci do mnie motywacja nauki, sesji zdjęciowych oraz wróci mi zdrówko, mam nadzieję;)

A dziś zostawiam już Was ze zdjęciami;* Pozdrawiam cieplutko<3 i dziękuję za wszystkie odwiedziny! <3



























26 komentarzy:

  1. cudna sowa! masz ładne włosy i w ogóle ładna jestes:)
    http://lifebymarcela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To tak jak my z Panem Narzeczonym z utęsknieniem czekamy na wiosnę :) wtedy chyba na wszystko ma sie większą ochotę i motywację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddaj mi tę spódnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne kolorki i świetna spódnica;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie zauroczyły Twoje oczy :) Są duże i śliczne :) Chłopak pewnie zadowolony, że ma taką dziewczynę ;) Pozdrawiam!

    obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie ładnie :) pozytywna osoba z Ciebie :) ja też czekam na ciepełko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. małe to słodkie potem już mniej ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. masz cudowną spódniczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna sowa <3 Super spódniczka i bardzo Ci pasuje :) Może kiedyś i ja się przełamię do spódniczek i sukienek :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia :)
    świetna spódnica i prześliczne kolczyki :))
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna ta spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejciu jakie Ty masz piękne duże oczy! :))
    również obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ale przepiękna ta sowa *.* też chciałabym już bardzo wiosnę ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna spódniczka i wisiorek sówka :)
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  16. suuper wyglądasz i fajne zdjęcia ;d
    zapraszam do mnie Kochana na nowości ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog :3

    Zapraszam do siebie :3
    -----> http://misiateuszka.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja :) Sowa ♥ +Obserwuję ;)

    my-whole-world-is-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw i piękne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyszłaś na drugim zdjęciu. masz ładne, duże oczy :).

    OdpowiedzUsuń
  22. cute photos! xx
    http://itsnicoleperez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń