środa, 17 kwietnia 2013

Every now and then I get a little bit terrified 
And then I see the look in your eyes


Kochane! ;*
W końcu tu przybyłam! Czas zregenerować siły i otrząsnąć się po dłuuuugim zimowym śnie!
W końcu ta wyczekiwana wiosna nadeszła! Wystarczą trampki, bluza, słuchawki w uszy i przed siebie, nie martwiąc się o to, że zamarzają paluszki czy policzki ;))
Nadszedł w końcu czas na wyczekiwaną sesję! Przez ten ziąb nawet nie chciało się wystawić nosa na zewnątrz. Ale teraz wszystko się zmieni:) będę tu częściej zaglądać i zostawiać jakiś ślad, co się dzieje w moim życiu:) naprawdę teraz już obiecuję! Tak mi wstyd, że tak zaniedbałam tego bloga..
Ale obiecuję poprawę;) mam nadzieję tylko, że w szkole będzie zwalniało tempo, a w moim życiu również. Tak jak pisałam w ostatnim poście.. tak dopiero moje życie zaczęło spowalniać i nabierać poprawnych obrotów. Dlatego trzeba odszukać resztki sił i zregenerować je do dalszego, wiosennego działania!
Nie długo moje 18 urodziny! Ahh, już nie mogę się doczekać. Przygotowania i wgl! Oczywiście wszystko opowiem nie długo;))

Bardzo Wam dziękuję za tak liczne przybycia na moim blogu oraz tak przemiłe komentarze!! To bardzo motywujące do dalszego prowadzenia bloga. A teraz i ja już nie zawiodę, gdyż moje notki będą regularne, częstrze niż dotychczas, gdyż aż chce się wyjść na dwór i cyknąć kilka fotek dla Was!

Pozdrawiam Was i całuję! - eww.

















63 komentarze:

  1. Mi bardzo się podoba twoja spódniczka. A moja Mima też niedługo ma 18tkę. Własnie wczoraj zdała na prawo jazdy i będzie miała super prezent na swoje urodzinki. pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie już chyba lato ponad 20st i wszyscy na krótki rękaw a niektórzy już w spodenkach ;) Ja tez zaniedbałam bloga, ale to przez te matury po 15 maja wracam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam Cię do wspaniałej zabawy i nominuję Cię do Liebster Award ! :)
    Więcej informacji u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje;)

    super spodniczka

    pozdrawiam

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I like this post and I love your blog in general!Very interesting,very beautiful:)Would you like to follow each other?Of course if you enjoy my blog and find it interesting:)
    xoxo Vesi from Bulgaria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. really love this style! Your blog is amazing!
    wanna follow each other via Bloglovin' and GFC? It would be a pleasure for me! Just let me know! have a nice weekend.

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna spódniczka :)

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mega słodko wyglądasz w tej spódniczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spódniczka, bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna spódniczka!
    super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzooo!! :)
    Ale jesteś śliczna :) Spódnica bomba a buty rewelacyjne!:) Bardzo mi się całość podoba :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia! pięknie wyglądasz :)
    bardzo mi się podoba Twoja błękitna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki za komentarz ;) super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi sie kolor Twoich oczu. Poza tym tez jestem funka Muse. Ma swietne kawalki.

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna spódniczka <3 !
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 18 to jest coś,tez się swojej nie mogę doczekać chociaż bd dopiero za rok;p

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia ;)
    oczywiście również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna spódniczka! ;D Uwielbiam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. That skirt is so, so pretty! And nice shoes! :)
    Maybe you might consider following each other on GFC and Bloglovin? I will wait for you on my blog!

    callmemaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał, bardzo mi się podoba. Super to wygląda na tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, świetne zdjęcia, a spódniczka rzeczywiście piękna

    OdpowiedzUsuń
  23. Łał,jaka piękna spódniczka! Marzę o takiej :)
    Wyglądasz świetnie!
    Buziaki :*

    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam,ciekawie tu u Ciebie :) też obserwuję :)

    za jakiś czas planuję posta z moimi bransoletkami na sprzedaż także zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spódniczka przegenialna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna Spódniczka *.* Muszę sobie na Lato kupić.; D
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetną masz grzywkę :D
    Dziękuję i również obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. marzę o takiej spódniczce *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślliczna niebiesk spódniczka.<3
    Pjęknie tutaj.:D
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne zdjęcia:)
    Zapraszam do mnie na konkurs!
    Do wygrania bon 100 zł do H&M'u

    OdpowiedzUsuń
  31. Koturny śliczne, ładnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz, do twarzy ci w takich kolorach :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Zima dla blogerek to zwykle katorga :/ dobrze że już mamy wiosnę!

    ps. śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super spódniczka :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny blog, piekna spodniczka :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  36. cudna spodniczka<3 mam obłędny kolor !

    pozdrawiam ;)

    FC

    OdpowiedzUsuń
  37. sliczna spodniczka i piekne wlosy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajna spódniczka i buty;) i kolorystyka bardzo mi się podoba;)

    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna błękitna spódniczka<3

    OdpowiedzUsuń
  40. ekstra zdjęcia, bardzo fajnie wyglądasz! :)
    no i dobra piosenka. :D

    OdpowiedzUsuń
  41. boska spódniczka *o*

    pozdrawiam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładna torebka,spódniczka też :D

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    stone-iron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. skoro niedługo 18nastka to chyba powinnno zapowiadać się grubo :) swietna spodniczka pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. urocze zdjęcia, również dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowny, cudowny blog ! :* bardzo przyjemny dla oka :)
    zapraszam na bloga z moim szkicami ! :* http://xcapablex.blogspot.com/
    mam nadzieję że choć jeden z obrazków Ci się spodoba :)
    zachęcam do obserwowania :) odwdzięczę się :)
    Pozdrawiam serdecznie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie wyglądasz <3.
    http://dagi-dasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Hey Love!

    Love the outfit!!



    Please follow and visit me :D

    Danica Stark

    OdpowiedzUsuń
  48. Buty są prześliczne :).
    Bardzo fajny blog :).
    Obserwuję i zapraszam do mnie : ollaaleksandra.blogspot.com :).

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna spódnica! torba również, w ogóle fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń